9 Bekännelser

Tycker att Nina dobrev är sjukt cool!
Min favoriträtt är nog tråkigt nog tacos, inte särkilt unikt men det bevisar att jag inte är ensam om att tycka det.
Lyssnar på allt som man kan dansa, sjunga eller blunda till! ^^
Ser inte mitt hår okej ut så blir jag typ sur över allt. Särkilt om jag inte kan göra något åt det
 Älskar när allt funkar precis som man vill att det ska!
Aldrig käkat på Subway. Bara smakat deras chokladkakor, vilket kommer bli anledningen att jag en dag går dit ^^.
Börjat använda ^^ aldeles för ofta. ^^
 Har hållit på med de här bekännelserna i 2 veckor :P
 JUST NU ÄR JAG PÅ GRAN CANARIA! :D
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!