Lindex

 
Var riktigt länge sen jag köpte något på Lindex? Kommer iaf inte ihåg senaste gången. Men nu när jag var inne på sajten hittade jag 8 snyggingar även om 5 är snyggare än de andra 3... Såg också ett skärp som jag skrev om i inlägget under detta.
Skulle sjukt gärna vilja ha tocktröjorna och toppen i collaget längst ner till vänster! Alla tre sjukt snygga till tighta jeans och funkar även till shorts på sommarkvällar.
Tycker att Lindex har ryckt upp sig, för mig var de nere med kappahl och klassades nästan som tantaffär. Men jag hade fel!

Var iaf inne på Kappahl och kan säga att det ända jag skulle ha på mig är de här tre tröjorna och de är ändå ganska basic...



Kommentarer
Julia

läser inte hennes blogg,haha!

2012-09-05 21:23:04
URL: http://carnehagen.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!