En typisk söndag

 
typisk söndags outfit - mjukisbyxor, kofta, sjal och tröja jag inte använt på evigheter
 
Hej har varit en rätt så skön och lugn söndag idag. Bestämde mig för att springa till mamma för att hämta lite saker och sen ta cykeln tillbaka. Första gången jag cyklar för iår. Så skönt att bara trampa och komma frammåt och känna vinden. Blir lite förvånad att jag faktiskt rör på mig, van vid motionscyklarna på gymmet.
Väl hemma hos pappa duscha jag, åt lunch och plugga engelska. Sen fick jag nog och bakade kokostoppar och satte mig på baksidan i solen för att äta dem och läsa. Min bok är så grymt bra, har läst aldelles för mycket den här helgen och nu är det bara 50 sidor kvar :(.
 
My och Isa som varit hos sin pappa i helgen kom hem på eftermiddagen så vi var med varandra på kvällen. Åt god mat och kolla på Vampire diaries. Är på avsnitt 6 första säsongen. Här går det undan!
Är riktigt trött nu så ska bli skönt att sova. Puss o kram
 
PS. Kom på att vi har skriftliga nationella prov i engelska imorgon. Kill me!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!