Ikea

 
   
pannkakor och cesarsallad
 
Hej idag har vi haft So nationella som var svårare än jag trodde. Hade pluggat lite men kändes som att t.ex. Islams uppkomst kanske inte var det viktigaste att läsa om, men det är självklart att något sånt skulle komma på provet... Har iaf andra delen imorgon. Då med källkritik så får hoppas att det går bättre!
 
Efter skolan åkte jag hem och kolla på Vampire diaries och gjorde pannkakor till mellis. Vid halv sex kom Anna och pappa hem och då åkte vi iväg till Ikea. Kollade på sängar men beställer inte förens nästa vecka. Men hoppas det blir så att jag får en som är 105x200. Har 80 nu så blir lite mer space. Åt middag där och sen det enda jag fick med mig hem var en vit tavel-hylla. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa. (Evigheter sen jag hann med det på en vardag) puss o kram
 
   
 
dagens outfit
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!