jobb, plugg, men nu PLL

 
 
Idag har jag sagt upp mig från mitt jobb (har jobbat som tidningsutdelare) och är enormt lättad att jag inte sköt upp det längre än vad jag gjorde. Anledning är för att jag har alldeles för mycket nu sista veckorna innan jag slutar grundskolan (okej 2 månader men man kan lika gärna räkna det i veckor) och för att lönen inte var särkilt bra. Ska dock jobba på söndag eftersom jag redan var inbokad då men sen är det slut med det.
 
Vad har jag mer hunnit med idag då? Har käkat en halv kringla, gått så fort jag kunnat för att hinna med en buss, stekt pannkakor till mig själv, syrran och hennes kompis, pluggat inför idrott och hälsa-provet vi har imorgon. Nu har jag bytt om till mina pyjamasbyxor och tänkte sätte mig och kolla på ett avsnitt av PLL innan jag fortsätter pluggandet.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!