Så kallad matte-dag

 
Idag hade vi en så kallad mattedag men ska jag vara ärlig så blev det inte så mycket matte gjord... Rättade ett prov vi skrev i tisdags sen var vi typ klara. Så har jobbat franska och redovisat Svenska idag. Steg 34. Vilket betyder att jag har ett ynka litet steg kvar innan jag är klar med all svenska för terminen! Så skönt.
 
Efter skolan åkte jag till jobbet och lämnade in vagnen jag lånat under några veckor nu. Sen åkte jag vidare till gymmet och svettades. Alltså verkligen. Vet inte om de höjt temperaturen där eller något för jag var hur svettig som helst när jag var klar. Pinsamt mendet bevisar väl att man faktiskt tränade och inte bara hängde på gymmet ;).
 
Nu har jag precis duschat och ska snart iväg på resturang för att fira Olivia som fyllde år för ett tag sen (Typ över en månad sen). Får se om jag hinner slänga till ett till inlägg ;)
 Puss
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!