The sisterhood of the traveling pants

 
 
Hej har precis sett systrar i jeans. Älskar, älskar, älskar (!) den filmen. Den är extremt sorlig och fin. Eller så är det bara jag som tycker det... Men tycker alltid att det är extra sorligt när någon har cancer eller dör i cancer. Då börjar tårarna alltid rinna. Känner ingen som har cancer eller har dött i det men ändå så blir jag alltid jätteledsen för deras skull.
 
Just nu sitter jag i min t-shirt som är något fuktig på armen, men det torkar. Är extremt trött också så ska bli skönt att sova.
Tänk på att jag var trött och precis hade sett en väldigt sorlig film när ni läser det tidigare inlägget. Menar precis det jag skriver men det är det att jag inte brukar skriva sånt på bloggen.
 
Aja imorgon ska jag upp och jobba för sista gången. Vi får se hur det går, var nämligen förbi där i förrgår och då hade det bara delats ut några få reklambuntar (brukar vara många flera) så det kanske saknas... Hoppas det inte blir något strul! Näpp nu ska jag sova puss o kram♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!