Valborg

 
Kom på att jag har massa bilder från Lanzarote som jag inte visat än. Får slänga in några någon dag. Kanske imorgon ;)
 
Hejsan. Sitter här och väntar på att det ska sluta regna. Så fort det gör det ska vi cykla hem till ett par kompisar för att äta middag. Efter det ska jag möta upp kompisarna. Får se om det blir någon brasa för mig iår, känns inte särskilt kul att vara där med tanke på vädret.

Så istället blir vi antagligen hemma hos mig. handlade lite saker efter skolan och slängde ihop en kladdkaka. Det är typ det jag gjort. Hoppas ni får en bra kväll puss o kram♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!