Vår och kort skoldag firades med glass!

 
Hade andra delen i So idag och den gick iaf bättre än den vi gjorde igår. Var 1 fråga jag inte kunde och på kryssfrågorna var det bara att chansa. Vi slutade efter lunchen så då åkte jag Frida och Julia till Gallerian för att köpa glass. Såklart att de håller på att renovera när vi kommer dit... Så vi hoppade
på tunnelbanan tillbaka till Medis för att köpa glass på Waynes coffes glassbar.
Satt där och snacka ett tag innan jag åkte hem för att äta mellis och kolla på vampire diaries innan jag åkte vidare för att träna.
Blev en halv mil på löparbandet :). Haha föredrar att säga så för det låter mycket längre än 5km ;).
Har även hunnit se 2 avsnitt till av vampire diaries, duschat, ätit god middag och kärleksmums till efterätt.
 
 
hallonsorbet och mörkchokladglass. Riktigt gott!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!