Hastings

 
Hej på er! Idag tog vi tåget till Hastings, ca 1 timme ifrån Brighton, där vi har varit hela dagen. Fanns en stor kulle som vi gick upp för, kollade på utsikten, åt lunch på toppen för att sedan gå ner igen. Var riktigt varmt idag och som tur var hade jag och Julia tagit med oss badkläder så när vi gått ner från kullen igen så gick vi och sola och bada :). Låg i
solen lite väl länge så nu har både jag och Julia fått en mer rosa hud nyans... Gick runt lite i den lilla staden innan vi satte oss på mcdonalds och åt en wrap och drack milkshake. Dubbla luncher idag eftersom man inte riktigt står sig på 2 skivor vitt bröd.
Nu på kvällen har vi varit med barnen i familjen. Hjulat på gräsmattan, hoppat studsmatta, spelat fotboll, kastat ring, kommit på en dans till 1D:s nya låt, jaa vi har gjort ALLT! Men nu ska jag sova puss och godnatt
  
 
 
 
 
 
Viola, jag, Anna och Klara :)
 
 
 
 
 
 
 
 
oreokakor vi köpte för ynka 5 kr!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!