I mörkret med urladdade mobiler

 
 
Jag och Julia i våra nya mysiga och snygga tjocktröjor från Superdry
 
 
 
Annas nya vita converse och mina gamla.
 
 
Var inte världens bästa film som visades direkt...
 
 
 
Idag har jag och Julia prövat på att åka taxi. Men kan ju börja från början. Idag har vi haft lektioner på förmiddagen och på eftermiddagen så hade vi en utmaning då vi skulle gå till olika butiker och sätta på oss det fulaste vi kunde hitta och sen ta en bild. Var riktigt kul! Tyvärr kom mitt lag 2:a och vann alltså inga goda munkar.
Efter det åkte vi hem, duschade, åt middag och insåg att jag shoppat aldelles för mycket. Ska lämna tillbaka 3 plagg.
 
På kvällen har vi kollat på utebio, köpte med oss chips och choklad som man såklart inte fick ta med sig in. Kollade på the Hobbit men den var lite väl konstig så efter en halvtimme gick vi till piren.
Tog en annan buss hem än vad vi brukar och missade stationen vi skulle gå av på så hamnade i en mörkt villaområde. Lagom läskigt att vara ensama i mörkret i en okänd stad. Mobilerna var urladdade, men vi hade sjukt tur och hittade en telefonkiosk så vi kunde ringa taxi. Tur att man har superminne och kommer ihåg taxi nummret!! Haha 20 20 20. Svårare var det att berätta var vi var... Men det löste sig! Nu ¨ska vi sova. Puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!