Lektioner

 
 
Hejsan! Sitter här och är avundsjuk på alla bloggare jag följer som är så duktiga på att fota/har så bra kamera+objektiv/blir så sjukt snygga på bild. Orättvist att vissa ska ha allt! Dela med er!!
 
Har klarat av min första riktiga dag i gymnasiet med lektioner hela dagen. Idrott, matte, historia och teknik. Men har mest haft genomgångar om vad vi kommer jobba med under terminen och läsåret och fått ut lite böcker. 3 böcker x 3 kilo på 1 dag, tur att man har ett skåp.
På eftermiddagen var jag, Julia och Stina i stan, jag bytte storlek på mina jeans så nu har jag äntligen hittat rätt! (sitter skitsnyggt ^^) Köpte present till en kompis och hann med en fika på espressohouse också. Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon också. puss o kram♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!