Lördagen i bilder del 2

 
Kusinernas nybyggda växthus som var superfint och mysigt. Perfekt ställe att äta på sommaren
 
De hade en låda med läsk och öl fylld med snö hämtad från ishallen inne i växthuset.
 
 
 
Åt kräftor, räkor, västerbottenostpaj, och annat som hör till, till middag
 
 
 
 
Fina syrran och jag
 
 
Chokladtårta med chokladgrädde och daim. Sjukt god men var alldeles för mätt så orka bara lite. Sen ställde de fram världens godisskål också.
 
 
 
Hade massa tända ljus där inne och satt och spela kort på kvällen.
 
 
 
Stjärnklart
 
Hade en sjukt bra helg! Hoppas alla andra också har haft det! Fler inlägg kommer i veckan. Nu ska jag gå och lägga mig. Har en liten sovmorgon men hoppas att jag lyckas ta mig upp när klockan ringer. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!