4 timmar prov

 
Håret är verkligen kaos, blåste sjukt mycket när vi var vid sanddynorna på Gran Canaria, men gillar bilden ändå
 
Heej sitter just nu och för en gång skull inte gör något speciellt. Lyssnar på musik och tar det lugnt. Har haft nationella prov i matte hela dagen så var rätt slut efter det. Var faktiskt svårare än jag trodde och var rätt besviken på mig själv när jag skrivit klart, men gick väl helt okej. Har alltid haft ett A i matte så känns rätt surt att inte få det nu på gymnasiet. Har blivit bättre på matte sen vi börja men kraven har ju också höjts.
 
Efter skolan åkte iaf jag och Anna hem till mig, bakade chokladbollar och satt och snackade. Så glad att jag har henne när jag känner mig nere och allt inte går som jag vill!♥
 
Hon åkte iväg till träningen vid 4 och jag har tränat lite på mitt svenska tal som jag har imorgon, typ den sista redovisningen/prov/inlämningen vi har innan jul! Så skönt! Hunnit kolla på både gårdagens PH avsnitt och The originals så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske ska passa på att lägga mig tidgt för en gång skull! Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!