Första dagen på jullovet

                 
 
Hallå! Hade en bra första dag på jullovet igår. Vakna rätt så tidigt, men låg kvar i sängen och lyssnade på musik innan jag gick upp och tog en lång dusch och fixade frukost. Avocadomacka in my heart. Sen åkte jag och Julia till Eriksdalsbadet, simmade, badade bubbelpool och snackade. Åkte hem till henne efter och hon fixade omelett med mozarella o tomat till mig ^^. Var sjukt trött resten av dagen, är även snorig och torr i halsen så hoppas verkligen inte jag blir sjuk!
 
Nu ska jag snart in till stan och möta upp Anna för att köpa de sista julklapparna. Ikväll blir det middag och minijul med tjejerna från klassen. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!