Jubel

      
    
 Träningsbild från Gran Canaria, precis en månad sen jag kom hem
 
Hörde en låt på radion imorse och har letat efter den på spotify hela kvällen och nu har jag äntligen hittat den + massa andra bra låtar i och med letandet.  ^^ . Jubel heter den, vet inte hur ny den är/ hur efter jag är men sjukt bra är den iaf! Ska snart blogga om dagen men ska först få Anna att mejla lite bilder till mig som jag kan lägga ut. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Är sjukt sugen på att träna men är lite sent att komma på det klockan 8 på kvällen... Får se om jag kan få med mig syrran och köra ett corepass hemma. Kram
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!