Jullov!


Min fina syster♥
 
Heeej nu har jag äntligen jullov!! Varit mycket plugg och annat på sistonde så känns som jag verkligen behöver det nu! Ska vara hemma, umgås med alla mina fina vänner och familj.
Vi brukar nästan alltid vara bortresta på loven, men nu ska jag fira både jul och nyår i Stockholm. Men ska också till mormor och morfar och fira jul där, åka snowboard, äta god mat och träffa kusinerna. Så taggad på lov! Helt sjukt att vi ändå har gått 1/6 av gymnasiet nu. Bara 2 och ett halvt år kvar till studenten! ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!