Julmarknad och Vapiano

 
Dagens outfit - tröja från bikbok, t-shirt från Berska, jeans från Levis
 
 
 
 
Hallåj! Idag har jag haft muntliga nationellaprov i matte som gick sådär. Hade ingen tid alls att kolla igenom uppgiften och förbereda oss så var lite dåligt.
Efter skolan åkte jag Anna, Jakob och Erik in till stan och köpte lite julklappar. Var med dom ett tag sen åkte jag till gamla stan där jag mötte upp familjen för att gå på julmarknad. Köpte brända mandlar och kollade runt på marknaden innan vi gick till Vapiano för att äta middag.
Nu är jag sjukt mätt och ska kolla PH innan jag går och lägger mig, puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!