Mina babes

 
 
 
 
 
 
Alltså fattar inte hur ni kan vara så sjukt snygga! Mina fina syrror. Modeller allihopa! Även om det bara är Olivia som är min biologiska syster så kallar jag alltid My och Isa för mina systrar också. Hahah förvirrar alla mina kompisar och säger syrran fast jag menar My eller Isa, eller att jag säger att jag har tre systrar, en född 98 och två 00. Vi har bott tillsammans i över 4 år, även om det bara är varannan vecka, och känt varandra i över 6 år. Verkligen lyx att bo vägg i vägg med 3 superfina tjejer som jag kan snacka med allt om. Vi är ett asbra team och kommer alltid att vara. Puss på er♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!