Tjejmiddag och nära döden upplevelse

 
Bild från tjejmiddagen för 4 veckor sen.
 
Igår var det tjejkväll och minijul med tjejerna från klassen. Åt middag på Bella Vista (som det inte heter längre...) , badade jacuzzi hemma hos Elinor och gav varandra en liten julklapp. Riktigt mysigt. Sen drog tjejerna vidare och jag åkte hem. Kanske inte jättekul men ändå glad att jag valde att sova hemma. Skönare att sova i sin egen säng när man är trött och förkyld.
 
Bor i lägenhet, men har två våningar och en spiraltrappa som är extremt brant. Den trappan skulle jag såklart halka i igår så ramlade ner för mer än halva. Lyckades slå i både fot, ben och tår i räcket och vrida till knät. Inte alls skönt. Blev så rädd att jag började gråta. Inte för att det gjorde ont utan för att det seriöst kändes som jag skulle dö. Fick lite panik när jag bara föll utan att få grepp om något. Rubriken är kanske lite överdriven, men när man är trött blir allt mycket läskigare.
Vet inte riktigt hur det är med knät, men en tå är blå och gör sjukt ont. Tror inte den är bruten, men antagligen stukad eller att den fått en spricka. :/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!