Älgar i kungsberg

 
haha älskar Julia och Carros "moose-pose" på bilden längst ner till höger!
 
 Trotts att det snöade en hel del så har jag haft en sjuktkul dag i backen idag! Jag, Julia och Carro var trillingar med rosa byxor ^^. Körde något skoterspår som var helt igensnöat bakom berget och blev rejält svettiga, ingen bra ide om man har snowboard... Fastnade typ hela tiden men det var kul då det gick utför. Kommer 100 procentligt att ha träningsvärk i vaderna imorgon! Och så har vi idrott också, ojoj.
Blev inte jättemycket bilder och de blev inte heller särkilt bra, mobilkvalité och snöstorm går inte särkilt bra ihop...
Men nu är jag TRÖTT! Satt ett tidsínställt inlägg om en halvtimme (så ni inte undrar varför jag bloggar när jag sa att jag skulle sova ;) ) Godnatt♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!