Dancing in my head

 
   
Blus - Lindex             Jeans - Bikbok             Sjal - Glitter
 
Hejsan! Bra dag idag! Körde innebandy på idrotten och var faktiskt riktigt kul, sen var det väl inte lika kul att gå i allt slask till och från rackethallen. Ca 15 minuters promenad. Efter skolan stannade jag kvar och gjorde lite No frågor sen åkte jag till Sandsborg med Frida och Felicia. De skulle till enskede bageri för att fika, hade gärna hängt med men alla mina pengar går typ till fika just nu så försöker vara lite ekonomisk!
 
Kollade på topmodel när jag kom hem, bästa programmet just nu och så missar jag det! Jaja tur att det finns tv3 play. Prövade även mitt stativ som jag är sååå nöjd med!! Går att ställa in med lång slutartid då kameran är helt still, även om bilderna ovan är tagna med blixt. Tyvärr kan jag inte stå lika stilla som min bänk i en sekund...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!