Jobb och 2 bilder från idag

 
Två bilder från idag
 
Jobbade idag också, har fått ihop 400 på två helger känns bra! Även om jag lagt ner alldeles för mycket tid... Men det går snabbare nu, endast 2 och en halv timme idag. och plusset är ju att man får massa motion och friskluft. Haha nu låter jag som värsta friluftspersonen eller något, men det är bra att tänka så när man bara vill ge upp. Har faktiskt 5000 nu som ska gå till språkresan jag sparar till. Mamma och pappa betalar 2/3, men behöver lite fickpengar också.
 
Nu ska jag iaf sova, är så trött! Puss och godnatt♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!