ONSDAG 27/02-13

 
 
 
 
 
 
5 stycken bilder från idag. Haft grymt fint väder och satt ute och sola på lunchen ^^.
 
Hejsan! Har lånat morfars dator så jag kan blogga lite och föra över bilder från hans kamera :). Idag åkte vi sista åket för säsongen i backen, eller för hela året kanske? Känns lite sorgligt men nu i helgen ska vi iväg på kryssning så måste hem imorgon och packa. 
 
Syrran har varit sjuk hela veckan, men hon kände sig lite bättre idag så hon hängde med och åkte några åk och satt sen och sola. Klarat mig länge nu så jag hoppas att hon inte smittar mig!
Åkte hem vid 3 för att byta om och sen åkte vi till centrum och kolla i butiker. Morfar var jättesnäll och köpte varsin klänning och kofta till mig och Olivia - som ska med till Lanzarote om 23 dagar!
 
Tar bussen till Stockholm imorgon vid lunch. Ska bli skönt att komma hem! Har inte sovit i min egna säng på 10 nätter nu (!!!) eftersom vi var i Falun förra veckan. Men nu ska jag umgås med mina kusiner som också sover här över natten. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!