Träning


Grymma låtar som kördes på träningen
 
Hej! Hann aldrig till tunnelbanan så sen fick jag springa från tuben till gymmet och byta om i rally fart. Men blev bästa träningen på länge! Först 45 min SH'BAM, som vi förövrigt kan hela dansen till nu typ ^^, och sen var vi i Switch-salen och körde styrka, stretch och dans. Haha typ ingen annan vågade gå in där när vi dansade blandning av Step, Zumba, SH'BAM och Arobics. Var in på Hemköp efteråt och åt banan (gratis är bra!) och köpte smoothie till provet imorgon.
Efter totalt 2 och nästan en halv timme träning Så kändes det skönt att komma hem till pankakor och champinjonsoppa! Så gott.
 
Kom nyligen ut från duschen och nu ska jag städa lite innan jag lägger mig i sängen och lyssnar på musik. Godnatt♥
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!