Utmaning nr 2 - Photoshop

 
 
Bilderna och inspirationen är tagen från ADARAS.SE
 
Vill också bli så här grym på att redigera bilder i photoshop! Helt amazing. Har väl ett hum om hur man gör... Eller kanske inte. Ska åtminstonde give it a try och göra något liknande, SNART! Måste bara få lite tid.
 
Yey, kan ha det här som nästa utmaning! Känner inte alls att det här inlägget är oplanerat. Nej men ska bli bättre på att redigera bilder och med inspiration tror jag att det kan bli riktigt bra!
 
Nu på vintern är det ändå så mörkt den största delen av dygnet. Det lilla ljus som visar sig är under de tiderna jag är i skolan eller inte har tid att fota. Kameran klarar mörker ganska bra men bilderna blir ändå roligast och bäst mitt på dagen. Eftersom jag inte tar så mycket bilder kan jag istället lägga ner tid på att förändra gamla bilder ^^.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!