Blivit lite knäpp...

 
 
... Men har hittat en skitsnygg väst. Och då menar jag inte en tunnväst att ha på sommaren utan en höst/vinter/tidig vår väst. Såg den för någon dag sen och kan inte sluta tänka på how badly I want it!
 
Samma sak med en Odd Molly blus. Måste bero på att jag bestämt att hålla i pengarna (så gott det går) till Brighton och London! Men går inte så bra eftersom jag tänker på kläder hela tiden... Ska iväg på semester med mamma mot Gränna och Varberg  (eventuellt Göteborg också) och då blir det stopp på Lager 157. Hoppas verkligen att jag inte hittar något!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!