Friskis och svettis

  
1 minut sen :)
Tycker att namnet låter lite väl hurtigt och fånigt men vad gör det när passen är skitkul. Skulle kunna gå dit bara för att se på alla små tanter och gubbar som ser så glada ut när de tränar :). Länge sen jag var på ett Sh'bam pass så har verkligen saknat sån här träning. Skönt att vara ute också! Skön vind, bra underlag, stor yta, nära hem och sen så är det ju gratis ^^. Hehe. Saknar dock spegeln som man har innomhus, har ingen koll på vad jag gör utan.
Hinner köra 1 gång till på onsdag innan jag sticker till Brightooon. Känns som jag tar upp det i nästan varje inlägg nu men är bara 3 dagar kvar!! Vill åka nu! I allafall blir det nog inte så jättemycket träning där så man får passa på nu innan :).
Nu ska jag hoppa in i duschen innan det blir mat. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!