Lördag


En bild jag inte publicerat än, saknar det här gänget. Dröjer 5 veckor tills jag träffar Isa och My igen.
 
Hejhej! Idag har det varit så fint väder att jag inte orkat sitta inne med datorn. Åkte till Flatenbadet och solade och badade. Tro det eller ej men jag badade för första gången iår. Och det är den 13 Juli, bra jobbat liksom. Var helt proppfullt på stranden och parkeringen, tror jag aldrig sett så mycket folk där förut.
Efter att ha fått lite för mycket färg, jag är nu mera rosa även fast jag använde solfaktor 50..., så åkte vi hem och fikade.
Kände mig rastlös så trottsade värmen och tog på mig löpardojorna för en joggingrunda. Slutade med att jag sprang från Skarpnäck, runt skogskyrkogården och tillbaka. 58 minuter tog det, är skitnöjd! Sen blev det grillat till middag, efterätt och massa choklad. En bra lördag helt enkelt. Puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!