Lov, bil och mat

      

Har hunnit göra hur mycket som helst idag! Började iaf dagen med att gå upp klockan 8 och steka pannkakor. Cyklade till jobbet och jobbade min sista dag för den här sommaren. Grillade och åt bulle innan jag cyklade hem igen. Hade planerat träning men trodde att det skulle börja regna (vilket det inte gjorde...) så strunta i det.
Olivia kom hem från sitt kollo vid tre så då fikade vi. Så glad att se min lilla snutt igen! Tog det lungt i nån timme innan jag gjorde vägarna osäkra.
 
Har övningskört för första gången idag och det var skitkul!! Prövade med pappas automatväxlade bil och körde runt i cirklar och åttor på en parkering. Vill köra mera! Men började bli hungriga efter ett tag så då åkte vi hem bytte om och cyklade till söder. Åt middag på Vapiano i skrapan. Var sjukt gott!! Nu är jag riktigt mätt efter både pasta till huvudrätt och kladdkaka till efterätt :). Jobbigt att cykla hem i uppförsbacke och med fullmage!
 
Nu ska jag sova puss
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!