från 80 till 105

Äntligen har jag och pappa monterat ner min gamla säng och satt upp den nya! Kommer kännas jättekonstigt när jag ska gå och lägga mig ikväll och har massa space att sträcka ut mig på :). Min gamla säng var bara 80 cm bred så nu kommer 1m och 5cm kännas väldigt brett. Nu måste jag bara fixa nya lådor att ha under sängen. Ingen aning om vart jag ska lägga alla saker som låg i den gamla. Mitt rum är helt kaos just nu.
 
 
Före 80cm: Tycker fortfarande att den gamla sängen är supersnygg med ramen och lådorna men behövde en bättre och bredare madrass...
 
 
efter: 105cm, skönare madrass, bredare, dock lite lägre och utan lådor för förvaring, men det ska fixas!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!