Igång med träningen igen!

Sitter ny duschad framför datorn och tänker snart gå och lägga mig. Idag ska jag somna i tid! Vilket inte blir något problem eftersom jag är helt slut. Velade ett tag om jag skulle träna eller inte men bestämde mig för att köra och när jag väl kom igång hade jag en hel del ork. Sprang till mamma, stretchade, körde lite utfallsteg och drack vatten innan jag cyklade hem till pappa. Körde styrketräning för mage och rumpa så imorgon hoppas jag på träningsvärk. Sen åt jag jättegod mat (indisk kyckling) och in i duschen. Har ju inte tränat på snart 2 veckor pga förkylning så det kändes som en bra start!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!