En vanlig onsdag

Hej på er! Haft en helt ok dag. Förseningar på tunnelbanan så kom 10 minuter för sent men läraren hade som tur var inte tagit närvaron än, score! Hade matte prov som jag verkligen hoppas gick bra! Hade design och pepparkaksbak som sista lektion och fick i mig alldeles för mycket pepparkaksdeg. Inte så kul. Nu på kvällen har jag skjutit upp plugg och ist kollat serier och gjort önskelista. Men ska skriva klart svenska talet nu och sen får jag plugga teknik imorgon (Kommer ändå glömma allt till fredag annars, bättre att precis ha läst det).
 
  
 
två av sakerna som är med på önskelistan
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!