Hel dag på paintballbanan

 
jag och tjejerna från klassen, och så Jocke
 
Är så sjukt trött! Inte sovit många timmar den här helgen. Gick upp åtta åkte till mamma och hämta skor och sen vidare och mötte upp folk från skolan för att köra paintball! Hahah kan ju inte påstå att jag var bra på det men var kul när man levde sig in i det. Dock gjorde väldigt ont att bli träffad, hade skyddsväst under men hjälpte inte när man blev skjuten i huvudet... Skitsnyggt med grönt hår också. 
Fastnade där ute eftersom vi missa bussen och fick vänta en timme, sen pendel och sen tunnelbana. Kom hem för ett tag sen och har precis duschat. Nu måste jag tyvärr plugga teknik, men sen ska jag umgås med pappa och äta middag och chokladfondant ^^.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!