Länge sen sist


Bild på mig i öknen i Maspalomas ^^
 
Hej gud vilken sämst uppdatering det är på bloggen! Har massor att blogga om men har ändå inte riktigt orkat skriva något... Idag har jag stannat hemma från skolan, haft ont i halsen och tror jag har haft feber. Mår bättre nu och det är tur för imorgon är vi ett gäng som ska vara hemma hos Anna och då vill jag inte vara sjuk!
Har inte gjort så mycket idag, sovit, kollat på Pretty little liars (Halloween avsnitt så sjukt läskigt! :O), gjort en designläxa och ätit massa glass och yoghurt, typ det som har gått att svälja utan att det gör ont :(.
Redigerat massa bilder från Gran Canaria nu också! :D Så slänger upp ett gäng snart. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!