Servitriser för en kväll

 
Julia, jag, My och Clara
 

Anna och pappa
 
Hej på er. Hade en bra dag igår, Anna sov över från fredag till lördag så hade tjej kväll och på lördagen va vi med några från de andra teknikklasserna. På kvällen var jag Julia, My och Clara med på Anna och pappas fest och serverade. Var inte jättemycket jobb så var kul :). Efteråt gick vi till espressohouse som hade öppet till midnatt, riktigt mysigt.
Denna dag har inte varit lika bra. Pluggat en del men mest deppat över hur mycket plugg jag har... Kom iaf ut på en promenad och har fikat kladdkaka med mamma. Inget mer intresant att berätta. Nu ska jag försöka skriva klart den här texten puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!