Nytvättat hår

 
Har precis tvättat håret och det var ju typ helt underbart!! Har gått runt med halvsmutsigt hår i skolan idag och jag gillar det inte! Fast får skylla mig själv som ligger kvar i sängen en halvtimme extra och måste slänga i mig frukost och springa allt jag har till tunnelbanan... Men nu är det iaf rent och fint igen!
Hade ju armhävningstest igår som jag skämde ut mig på så innan jag duscha så körde jag och klarade självklart dubbelt så många... Har som sagt test på plankan om en vecka, så körde det också.
Nej nu ska jag ta fram min extremt dåliga svenska bok och läsa några sidor. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!