solnedgång

 
Hej, allt bra med er? Jag har det super! Har haft blå himmel och sol varje dag så har badat en hel del. Tagit massa fina foton och filmat med gopron också. Blir jätte mycket vidvinkel men funkar bra under vatten ^^. Jag lämnade datorn hemma så blir inte så mycket bilder förens jag kommer hem. Idag har vi varit iväg till en annan strand som vi promenerade till i stekande sol, men ska inte klaga ^^, badade, solade och åt lunch innan vi gick tillbaka till hotellet. Nu ska jag duscha och sen ska vi ut och äta. Puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!