Äntligen systembilder

Har äntligen fått användning för systemkameran! Fotade en del i Linköping. Var som sagt min farbror som fyllde 40 år så släkten var där och fira honom. På lördagen åt vi tårta och middag där umgicks och så. Sen sov vi på vandrarhem i stan eftersom alla inte fick plats hemma hos dom. De hade så sjukt sköna sängar! Typ helt perfekta (och så var jag ju extremt trött också...) Började denna dagen med frukost där innan vi chekade ut och åkte tillbaka och träffa dom andra. Gick en promenad till vattnet och tog massa fina bilder ^^.
 
Nu på kvällen har jag tränat och pluggat. Har lite kvar att göra men ska sova snart. Puss o kram ♥
 
 
 
 
 
 
 
Steeelt leende...
 
 
 
 
Isa, My, jag och min fina Moster

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!