Inte mycket tid över

   
 
Jag i lördags och min och Stinas fika i söndags
 

Fika bild från idag
 
Hej på er! Sitter här och ska plugga men kan inte komma in på skolportalen och läsa texterna vi har prov på på fredag :( . Ganska så segt... Men ska passa på att plugga lite. Bloggen kommer lite i efterhand eftersom jag gör så mycket annat. Går längre dagar i skolan, träffar kompisar och pluggar så tiden räcker inte riktgt till! I fredags var vi ett gäng från klassen som sov tillsammans, på lördagen var jag extremt trött och sen sov Alva över till söndagen, sov till 2 sen åkte jag in till stan med Stina, måndag var vi ett gäng i stan och tisdag också.
 
Ïdag har jag iaf träffat Julia. Tog en fika på chokladkoppen i gamla stan, sjukt mysigt att sitta ute med filtar och dricka varm choklad! Prata och kolla på massa turister som passera ^^. Imorgon ska jag träna och plugga!! Har varit förkyld i en vecka nu men imorgon ska jag springa lite på bandet och komma igång med träningen igen!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!