Thailand feelings på Koh Phangang

 
 
 
 
 
Banana split
 
 
min efterrätt, hallon, citron och mango sorbet toppat med frukt. Så sjukt gott.
 
 
Jag och My
 
 
Hej på er! Har varit på Koh Phangang och firat Isas födelsedag lite i efterskott. Brukar alltid gå till den på söder men nu var den fullbokad så idag var vi på en nyöppnad på östermalm. Är så sjukt mysigt där inne och maten är supergod! Får riktiga Thailands feelings! :) Som vanligt blev jag riktigt mätt, men var tvungen att ta lite efterrätt ändå! Tog typ hundra år att ladda upp de här bilderna men tror de håller på och mixtrar med blogg.se. Segt. Aja nu ska jag sova. puss o godnatt!! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!