Vad ska jag göra nu?

 
Jag och Anna igår :)
 
Hallå hallå! Idag har jag haft träningsvärk, igen, den här gången i benen och rumpan. Om skolidrotten fortsätter vara så här tuff lär jag bara behöva gå till gymmet lika ofta :).
Har haft svenska, matte och design lektion idag. Skulle åkt till moderna museet men eftersom Obama spärrat av hela stan gick det inga bussar dit så det får bli nästa vecka istället. Hade design historia istället. Efter skolan åkte jag och några andra till buttricks för att kolla masker och sen när vi skulle hem råka vi åka för långt med fel tunnelbana så var tvungen att promenera tillbaka.
Träffa Stina och hon hängde med hem till mig och snackade lite. Nu vet jag inte vad jag ska göra, glömde engelska läxan i skolan så den får jag göra imorgon istället. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!