♥Wanted / Needed♥





Behöver nya träningskläder och en vinterjacka. Mina träningskläder börjar bli utslitna och min ena vinterjacka sunkig och den andra är för varm (Ska ev. sälja på blocket typ oanvänd) så är behov av en ny. Har en skidjacka också men den vill jag inte använda i skolan. 

Jackan ovanför är från Zara och är såå sjukt snygg, pröva i butik idag och den satt som en smäck! Helt perfekt! ♥ Skorna från Nike är också dösnygga! Har pengar kvar från sommarjobbet men om jag ska köpa en ny mobil så blir det inte mycket kvar :(. De jag inte köper/har råd med får jag önska mig i julklapp istället. Bara några månader kvar ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!