10 dagar kvar

 
 
 
 
Får nöja mig med att fota chokladkolapajen
 
Alltså orkar inte för det ser så gott ut! Känner mig lite plågad av godisförbudet nu när jag är hos mormor. Står godis och kakburkar framme överallt, finns ett stort skåp fullt med goda (onyttiga) saker och hon gör goda efterätter.
 
Men känns dumt att bryta förbudet nu när det bara är 10 dagar kvar! Är stolt att jag klarat mig så här länge, hade jag aldrig trott om den sockerberoende godisgris jag är! Blir ännu svårare att inte tänka på godis när andra äter det. Men åt jordgubbar och blåbär till efterätt och har laddat upp med nötter och frukt till vår filmkväll. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!