Älskar dig!♥

 
Hej på er! Hade en halvdålig dag enda tills jag gick in på Annas blogg och såg collaget ovan. Fällde till och med en tår när jag läste de fina orden hon skrivit om mig och om oss. Saknar den tjejen så otroligt mycket! Hade gett vad som helst för en kram, men får vänta tills nästa måndag - Längtar otroligt mycket tills dess!
 
Fick nöja mig med att snacka med henne på skype i en halvtimme när jag kom hem från skolan. Annars har jag kollat på film och nu ska jag göra en liten insats och förbereda mig till engelska nationella imorgon genom att läsa lite i The fault in our stars. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!