Äntligen helg

 
 
 
 
 
Tänkte att jag skulle plugga hela förmiddagen men den här dagen bara försvann. Var tvungen att städa och hämta ut min glossybox från posten och sen kom mamma och hämtade upp mig och vi åkte till skolan för att gå på utvecklingssamtal. 
 
Efter utvecklingsamtalet åkte vi satte oss i bilen direkt och åkte 2,5 timme hem till mormor och morfar. Olivia blev skjutsad av morfar från Falun,riktigt glad att se henne igen!
 
Har fotat, suttit i solen,öppnat glossyboxen ätit god mat och pluggat lite teknik. Nu ska jag sätta mig och kolla på tv, för trött för att orka göra något annat.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!