Bananpannkakor

 
Dagens brunch, bananpankakor och bacon. Inget socker, inga kolhydrater och är supergott. Har en burk med egengjord honung hemma som endast innehåller frukt- och druvsocker, funkar asbra att i chokladsås istället för socker.
 
Godmorgon! Ingen engelska idag eftersom vår lärare är upptagen med muntliga nationella prov, så några fixade så att vi slapp komma på tekniken och får jobba med uppgifter hemma istället. Alltså har jag inga lektioner idag och skulle ha sluppit komma till skolan om det inte var så att jag har utvecklingssamtal. Får iaf skjuts till skolan så ska inte klaga.
Tog sovmorgon och fixade en stadigare frukost/lunch och nu ska jag försöka plugga lite. Mardröms vecka nästa vecka med 3 stora inlämningar och ett prov + att jag ligger lite efter i fysik :/. Så ska försöka plugga i helgen så jag inte sitter med tre oskrivna inlämningar på torsdagkvällen. En vecka kvar sen är det påsklov!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!