Designprojekt

 
Godmorgon. Ännu en söndag där jag har en del som måste göras. Har en teknikinlämning som ska skrivas, mattetal som ska räknas, en hylla som ska upp på väggen och en hel hög med kläder som ska strykas. Lite halvtråkiga grejer men man måste ju. Sen blir det väl pappa som får sätta upp hyllan, hehe vill att det ska bli snyggt också. Men har även en rolig sak som jag ska göra och det är att jobba med mitt designprojekt.
 
Ska göra en skoluniform, ska b.la. skissa upp alla plagg och göra en katalog och sen även sy ett av plaggen. Tänkte göra en katalog med hjälp av datorn och skanna in skisserna för att sedan färglägga dem i photoshop. Får se om jag klarar av att göra det, är ju inte direkt ett proffs på photoshop, men ska göra mitt bästa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!