Fotoinspiration

 
 
 
http://www.brendawaworga.com
 
Suttit och kollat in massa bloggar och hittade en blogg som drivs av en tjej som är superduktig på att fota. Älskar alla hennes bilder! Blir supersugen på att fota och inbillat mig själv lite att jag kan ta lika coola bilder som hon bara för att vi har samma objektiv. Blir nog svårt eftersom hennes kamerahus kostar 20 000 och mitt en fjärdedel/en femtedel av det.
 
Hade det varit finare väder hade jag gått ut och fotat men kanske ska ta och planera in en photoshot. Måste bara hitta en bra plats, en eller flera modeller, bestämma kläder och dag. Och hoppas på att det är fint väder!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!