Mer taggad på att träna än att sova


Bild från min instagram
 
Hade "sovmorgon" i morse då vi fick extra tid att skriva på vår idrottsinlämning istället för att ha lektion. Istället för att utnyttja sovmorgonen och sova några timmar extra så fick något ryck och satte klockan på 5:45 för att hinna gymma innan skolan. Körde CX och sprang i 25 minuter och blev mer pepp på denna dag bara för att jag planerat träning.
Hade matte, historia och fysik och sen åkte jag till Skärholmen för att gå på en andra jobbintervju. Tog bara 3-5 minuter så kollade i lite butiker innan jag satte mig på bussen hem.
Nu måste jag plugga! Puss♥

Kommentarer
Lennart Johansson morfar

hej emelie
jag gymmade tre dagar förra veckan och redan två denna vecka på vardera ca tre timmar så min vikt har gått ner ca tre kilo sedan söndag, så det är bara att träna på för att få bättre kondition eller att gå ner i vikt.
hälsningar morfar

Svar: Oj vad duktig! Dom där 3kg måste vart all god mat vi åt i helgen som du träna bort. Hade gärna tränat mer men har massa plugg som måste göras också :/.
emelie

2014-04-08 18:53:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!